Ruskorex – maść i czopki na „wstydliwy” problem

Profilaktyka, konsultacja lekarska, odpowiednia terapia w razie konieczności (np. leki takie jak Ruskorex)

Jak robić dobre zdjęcia – kurs fotografii w Krakowie

Zajęcia wprowadzające w tajniki dobrych ujęć – kurs fotografii w Krakowie organizowany przez Akademię Nikona

Problemy z erekcją na tle psychologicznym

Problemy z erekcją na tle psychologicznym, to jedno z poważniejszych wyzwań przed jakim stają dzisiejsze związki

Przez żołądek do serca, czyli walentynkowe przysmaki

Do walentynkowych przysmaków dodajmy chili, imbir, awokado, cynamon, kawior, owoce morze i pyszną, sensualną czekoladę

Panele laminowane – piękny wygląd Twojej podłogi

Poszukując idealnego sposobu wykończenia podłogi, warto wziąć pod uwagę panele laminowane. To nowoczesna i niezwykle elegancka alternatywa dla podłóg drewnianych, która cieszy się coraz większą popularnością. To przede wszystkim estetyczne i trwałe rozwiązanie, które jest w stanie spełnić oczekiwania każdego klienta. Trwałość paneli tego typu gwarantuje piękny wygląd podłogi przez długie lata. Dodatkowo panele nie wymagają szczególnej konserwacji, zaś wysoka odporność na ścieranie powoduje, że są trwałe. Wyjątkową jakością wyróżniają się panele podłogowe Alloc oraz Sensa. To wyroby czołowych producentów, które wyróżniają się najwyższą jakością. Szeroki wybór kolorystyczny gwarantuje łatwość znalezienia idealnych rozwiązań. Panele laminowane są łatwe w montażu, dzięki

Pantone mówi: Ultra Violet, czyli fiolet jako kolor roku

Pantone mówi: Ultra Violet, czyli fiolet jako kolor roku

Ratunek dla męskiej głowy – Loxon na wypadanie włosów

Bujna fryzura i zdrowe włosy to nie tylko kobiecy atut, a nadmierne wypadanie włosów to częściej męski problem.

Pomysł na Walentynki, czyli jak go zaskoczyć

Walentynki! Pomysł na idealny walentynkowy podarunek dla chłopaka to dopiero zadanie

Sprawdź aktualne oferty pracy w Holandii

Holandia pnie się stopniowo w górę, jeśli chodzi o ranking krajów, do których Polacy wyjeżdżają w celach zarobkowych.

Ne lekceważ objawów – ból z lewej strony brzucha

Kłucie w nadbrzuszu czy ból z lewej strony brzucha mogą świadczyć o zupełnie innym problemie zdrowotnym.

Czy można pokonać jesienne smutki?

Jesienne smutki, chandra, a nawet depresja. Zapewne wiele osób słyszy takie sformułowania, a także doświadcza typowych jesiennych stanów. Można powiedzieć, że gorsze samopoczucie, spadek sił, apatia to standardowe reakcje na to, co przynosi nam listopad i jesienna aura. W pewnym sensie jest to naturalna kolej rzeczy, po budzącej do życia wiośnie i aktywnym lecie, jesień to czas odpoczynku. Warto jednak zadbać o to, aby tzw. jesienna chandra nie zdominowała naszych dni. Bo wtedy trudno o regenerację i wyciszenie.

Wszyscy znamy jesienne nastroje
Większość z nas uskarża się na jesienne nastroje, zmęczenie, niewyspanie albo problemy ze snem. Coraz krótsze dni, mało słońca, szarugi nie nastrajają optymistycznie i może się wydawać, że nasz organizm dostraja się do smętnej, szarej aury za oknami. Nic dziwnego, że nie chce nam się rano wstawać, pracować, że unikamy kontaktów towarzyskich. Nie od dziś wiadomo, że na dobry nastrój ogromny wpływ ma pogoda i promienie słoneczne, których niestety w listopadzie mamy jak na lekarstwo. Warto jednak wiedzieć, że są pewne sposoby na jesienne smuteczki. Oczywiście nie ma jednej, uniwersalnej metody. Dla niektórych osób rozwiązaniem mogą być spotkania z przyjaciółmi czy aktywność fizyczna, innym wystarczy wieczór z dobrą książką…

sałatka

Zdrowa dieta – jeden ze sposobów na jesienne samopoczucie

Jesienią zadbajmy o dietę i kondycję
Zdrowe odżywianie to podstawa naszego samopoczucia. Jesień i zima to nie najlepszy okres na wprowadzanie restrykcyjnych, odchudzających diet, ale z drugiej strony nie należy sobie za bardzo sobie folgować, jeść ciężko i kalorycznie. Kiepskie samopoczucie powróci, kiedy latem nie zmieścimy się w ulubione jeansy. W naszym jesiennym menu na lepsze samopoczucie nie może zabraknąć warzyw, sezonowych owoców. Warto zastąpić czerwone mięso zdrowymi rybami. Sięgnijmy po olej lniany, orzechy, czyli po źródła zdrowych kwasów omega -3. Wprowadźmy również codzienny rytuał picia naparów ziołowych. Sprawdzą się np. herbatki z melisą, owocem głogu czy kwiatem lipy.
Aktywność fizyczna to kolejny patent na poprawę humoru, nie od dziś wiadomo, że wysiłek fizyczny uruchamia produkcję serotoniny zwanej hormonem szczęścia. A zatem jeśli tylko mamy okazję warto postawić na zdrowy ruch. Niekoniecznie musi być to od razu siłownia czy basen. Jeśli apatia i brak sił nie pozwalają na taki wysiłek, wystarczy spacer albo spokojne, domowe ćwiczenia – stretching, pilates itp.

na huśtawce

Aktywnie korzystajmy z jesiennego słońca.

Korzystajmy z jesiennego słońca
Zapewne wiele osób ze zdziwieniem przyjmie sugestię dotyczącą spacerowania. Wszak listopad nie słynie z pięknej pogody. Pamiętajmy jednak, że należy korzystać z każdego słonecznego dnia jesienią. To właśnie brak słońca jest jednym z głównych winowajców, jeśli chodzi o jesienną chandrę. Dlatego należy łapać promienie słoneczne, najlepiej w ruchu. Jak najdłużej i jak najczęściej przebywać w naturalnym świetle. O tym jak ważne jest światło świadczy fakt, iż osobom borykającym się ze znacznym spadkiem nastroju i sił, zaleca się leczenie światłem (fototerapię)

w kinie

Dobre kino, spotkanie z przyjaciółmi…

Co możesz zrobić dla siebie?
Praktycznie wszyscy i w każdej chwil możemy poprawić nastrój poprzez bardzo proste i skuteczne czynności, takie jak:
• spotkania ze znajomymi, rodziną – oderwanie od codzienności i wyrwanie się z domu,
• dobry film, książka – najlepiej optymistyczne, np. komedie,
• pomoc innym – nic tak nie poprawia nastroju i samopoczucia jak świadomość bycia potrzebnym,
• muzyka – łagodzi obyczaje, poprawia humor, zwiększa poziom dopaminy,
• otaczanie się kolorami – na przekór szarości, która dominuje w listopadzie, terapia kolorami zdecydowanie podnosi nastrój.

depresja

Nie bagatelizujemy stanów depresyjnych

Pamiętajmy o tym, że długo utrzymujący się stan obniżenia nastroju, może świadczyć o depresji, której absolutnie nie wolno lekceważyć. Objawy takie jak:
• zmęczenie,
• smutek,
• osłabienie popędu seksualnego
• gwałtowne zmiany masy ciała,
• problemy z koncentracją
• niechęć do wykonywania codziennych czynności
występujące długotrwale powinny bezwzględnie skłonić do wizyty u lekarza. Depresja (w tym depresja sezonowa) jest chorobą, z którą trudno poradzić sobie bez specjalistycznej pomocy.

About The Author

Reply