Emulsja do kąpieli i pielęgnacji – co nam dają emolienty

Dobrym rozwiązaniem jest odpowiednia emulsja do kąpieli i zastosowany po niej emolient – emulsja do ciała.

Bezsenność – przyczyny, naturalne sposoby

Kiedy nie możesz zasnąć albo sen jest płytki i budzisz się kilka razy w ciągu nocy…

Stretching – dlaczego warto się porozciągać

Stretching to zajęcia oddechowe inspirowane klasyczną jogą i pilates.

Smacznie i zdrowo – Gerber dla dzieci

Gerber dla dzieci – żywność specjalnego przeznaczenia, co oznacza, że spełnia bardzo rygorystyczne wymogi odnoście składników i procesu produkcji

Infekcja górnych dróg oddechowych i budowanie odporności

„Przechodzenie” infekcji to proces nabywania odporności na całe nastoletnie, młodzieńcze i dorosłe życie

Jesienią warto wiedzieć jak wzmocnić odporność

Odporność to zestaw mechanizmów, które uczestniczą w wytwarzaniu odpowiedzi immunologicznej.

Na zdrowie! Olej z rekina

Olej z rekina zawiera naturalne immunostymulatory – alkiloglicerole oraz skwalen.

Pierś z kurczaka w zdrowej i zbilansowanej diecie

Pierś z kurczaka dostarcza zaledwie 100 kcal w 100 gramowej porcji, podczas gdy 100 g wieprzowiny to aż 260 kcal

Tatuaż – moda, fanaberia, sposób na wyrażenie siebie

Tatuaże zdobią ciała kobiet i mężczyzn, mogą być niewielkie albo wręcz przeciwnie – spektakularne

Czy istnieją naprawdę skuteczne diety na odchudzanie?

Posty, diety eliminacyjne mogą być stosowane przez zdrowe osoby, a najlepiej skonsultować je z lekarzem lub dietetykiem.

Stretching – dlaczego warto się porozciągać

Kiedy decydujemy się na treningi w klubie, siłowni, na fitness czy zajęcia personalne, stawiamy przede wszystkim na efekty takie jak starta zbędnych kilogramów, zbudowanie masy mięśniowej, poprawa kondycji, wydolności czy wyrzeźbienie sylwetki. „Rzucamy się” na treningi ze sztangą, na maszynach, trampoliny, zapominając niestety o niezwykle ważnym elemencie jakim jest stretching.

Stretching – rozciągnij się!

Stretching to zajęcia oddechowe inspirowane klasyczną jogą, pilates, mają na celu rozluźnienie, rozciągnięcie i uelastycznienie mięśni. Towarzyszy im z reguły spokojna, relaksacyjna muzyka. W stretchingu kluczowe znaczenie ma oddech i staranne wykonywanie wszystkich ćwiczeń i pozycji. Należy również pamiętać, aby nie przekraczać granicy bólu podczas wykonywania ćwiczeń.

pilates

Stretching inspirowany jest jogą i pilates

 

pozycja

Stretching „zatroszczy się” o całe ciało

Co nam daje strtetching?

Przede wszystkim to zajęcia dla wszystkich i w każdym wieku. Idealne dla osób długo przebywających w jednej pozycji, np. przed komputerem czy za kierownicą, jak również dla prawdziwych mocarzy z siłowni, wielbicieli cross fit czy treningów cardio. Systematyczny stretching to wymierne efekty:

  • rozciągnięcie przykurczonych grup mięśni,
  • uelastycznienie mięśni przy treningu siłowym,
  • wydłużenie mięśni,
  • wysmuklenie sylwetki,
  • poprawa ruchomości stawów.
trening

Trening to nie tylko mięśnie, masa czy szybkość…

 

rozciąganie

Stretching jest idealny również dla „siłaczy”

Stretching dla każdego

Podczas zajęć trener powinien pokazać różne wersje pozycji, ćwiczenia : łatwą, średnią i zaawansowaną. Odpowiedni zestaw ćwiczeń wykonuje się zarówno przed, jak i po właściwych treningu:

  • stretching dynamiczny – rozciąganie, jako rozgrzewka,
  • stretching statyczny – rozluźnianie mięśni po treningu.
przed treningiem

Stretching przed treningiem, jako rozgrzewka…

 

po treningu

…po, dla rozluźnienia i rozciągnięcia mięśni

 

Zdjęcia: pixabay.com

About The Author

Reply