Ruskorex – maść i czopki na „wstydliwy” problem

Profilaktyka, konsultacja lekarska, odpowiednia terapia w razie konieczności (np. leki takie jak Ruskorex)

Jak robić dobre zdjęcia – kurs fotografii w Krakowie

Zajęcia wprowadzające w tajniki dobrych ujęć – kurs fotografii w Krakowie organizowany przez Akademię Nikona

Problemy z erekcją na tle psychologicznym

Problemy z erekcją na tle psychologicznym, to jedno z poważniejszych wyzwań przed jakim stają dzisiejsze związki

Przez żołądek do serca, czyli walentynkowe przysmaki

Do walentynkowych przysmaków dodajmy chili, imbir, awokado, cynamon, kawior, owoce morze i pyszną, sensualną czekoladę

Panele laminowane – piękny wygląd Twojej podłogi

Poszukując idealnego sposobu wykończenia podłogi, warto wziąć pod uwagę panele laminowane. To nowoczesna i niezwykle elegancka alternatywa dla podłóg drewnianych, która cieszy się coraz większą popularnością. To przede wszystkim estetyczne i trwałe rozwiązanie, które jest w stanie spełnić oczekiwania każdego klienta. Trwałość paneli tego typu gwarantuje piękny wygląd podłogi przez długie lata. Dodatkowo panele nie wymagają szczególnej konserwacji, zaś wysoka odporność na ścieranie powoduje, że są trwałe. Wyjątkową jakością wyróżniają się panele podłogowe Alloc oraz Sensa. To wyroby czołowych producentów, które wyróżniają się najwyższą jakością. Szeroki wybór kolorystyczny gwarantuje łatwość znalezienia idealnych rozwiązań. Panele laminowane są łatwe w montażu, dzięki

Pantone mówi: Ultra Violet, czyli fiolet jako kolor roku

Pantone mówi: Ultra Violet, czyli fiolet jako kolor roku

Ratunek dla męskiej głowy – Loxon na wypadanie włosów

Bujna fryzura i zdrowe włosy to nie tylko kobiecy atut, a nadmierne wypadanie włosów to częściej męski problem.

Pomysł na Walentynki, czyli jak go zaskoczyć

Walentynki! Pomysł na idealny walentynkowy podarunek dla chłopaka to dopiero zadanie

Sprawdź aktualne oferty pracy w Holandii

Holandia pnie się stopniowo w górę, jeśli chodzi o ranking krajów, do których Polacy wyjeżdżają w celach zarobkowych.

Ne lekceważ objawów – ból z lewej strony brzucha

Kłucie w nadbrzuszu czy ból z lewej strony brzucha mogą świadczyć o zupełnie innym problemie zdrowotnym.

Zimowe menu – dieta na mróz

Zima rządzi się swoimi prawami. Ubieramy się cieplej, otulamy solidnymi szalami, ukrywamy w grubaśnych, ciepłych czapach, kapturach. Zacieramy zmarznięte pomimo rękawic dłonie. Warto wiedzieć, że na naszą kondycję, samopoczucie, szczególnie w okresie zimowym, wpływa również dieta. I niekoniecznie chodzi tu o odchudzanie, bo tak większość z na rozumie dziś dietę. Choć bez wątpienia zimą szczególnie musimy pilnować zdrowego, ale i rozsądnego jadłospisu, aby wiosną zmieścić się w ulubione jeansy i dopasowane sukienki.

herbata

Gorąca herbata z aromatycznymi przyprawami

 

losoś z warzywami

Smacznie i zdrowo – ryba w otoczeniu kolorowych warzyw

Zdrowe menu na zimowe dni
Oczywiście nawet jeśli jesteśmy akurat na etapie gubienia zbędnych kilogramów należy pamiętać o tym, że zimą nasze menu nie może opierać się na bardzo restrykcyjnych zasadach. Można powiedzieć, że jest to pewien atawizm, ale kiedy za oknami mróz – nasz organizm robi wszystko, aby się przed nim chronić. Nic więc dziwnego, że w czasie zimowych wieczorów apetyt dopisuje nam szczególnie. Co gorsza pojawia się ochota na niezbyt zdrowe słodkości, tłuste dania i popisowe ciasto babci. Tymczasem nie tędy droga do zapewnienia sobie odporności i lepszego samopoczucia przy minusowych temperaturach. Ze względu na większe zagrożenie infekcjami wirusowymi musimy dostarczać organizmowi jakże cennych w tym okresie witamin i minerałów. A zatem sięgajmy po zdrowe białka, węglowodany złożone, które dostarczą nam energii. Z drugiej strony zdecydowanie ograniczamy ilość tłuszczy w naszej diecie, przy czym chodzi o ciężkie, nasycone tłuszcze zwierzęce. Na pewno dobrym pomysłem jest zastąpienie ich zdrowymi tłuszczami pochodzenie roślinnego – oleje rzepakowy, z pestek winogron, kokosowy. Warto wzbogacić dietę o kwas oleinowy zawarty np. migdałach, awokado, oliwie z oliwek, tranie i tłustych rybach. Chude, dobrej jakości mięso powinno z kolei dostarczać nam wartościowe białko.

Jak rozgrzać się jedząc zdrowo i smacznie

zupamarchewkowa

Kremowe zupy – smaczne i zdrowe

Nie bez powodu mówi się, że zimowe menu powinno również rozgrzewać. A zatem jak jeść, aby nie marznąć..? Przede wszystkim regularnie, czyli zapewniamy sobie 4-5 posiłków dziennie, dzięki czemu dostarczamy energię regularnie, ale też łatwiej trawimy, czyli nie tyjemy. Pamiętajmy, że zimą lepiej jeść na ciepło. Otręby, owsianka, kasza jaglana na śniadanie to znakomity pomysł. Warto też dodawać do posiłków zdrowe owoce i warzywa. Nie od dziś wiadomo także, że przyprawy mają działanie termogeniczne. Warto zatem rozgrzewać się dodając do potraw cynamon, kardamon, curry, kurkumę, pieprz, imbir. Zwłaszcza, że to również prawdziwe bogactwo barw, smaku i aromatów. Doskonałym pomysłem są np. ciepłe, sycące zupy warzywne o konsystencji kremu, a także ciepłe napoje – herbatki ziołowe, owocowe, np. malinowa Oczywiście z dodatkiem wspomnianych przypraw, takich jak imbir czy cynamon. Rozgrzewamy i osłaniamy organizm zajadając cebulę, czosnek i przeciwwirusowy cayenne.

sniadanie

Nie zapominamy o ciepłym śniadaniu

Jak widać zimą nie musimy wcale jeść za dwoje, ciężko, niezdrowo, narażając się na konieczność wymiany garderoby wiosną. Zimowe menu powinno być zdrowe smaczne, pełne, kolorów i aromatów.

Zdjęcia: shutterstock, Pinterest

About The Author

Reply