kozłowka

Zwiedzanie, relaks, piękne krajobrazy – turysto odwiedź lubelskie!

Wele ciekawego czeka na nas na wchodzie kraju, np. w mniej obleganym regionie województwa lubelskiego.

Grillowanie nie tylko na działce – grille elektryczne

TEFAL – grille elektryczne tego producenta są proste w obsłudze, ale można na nich przyrządzić naprawdę wyjątkowe dania.

Dieta i suplementacja – minerały i witaminy w ciąży

Zapotrzebowanie na minerały, składniki odżywcze oraz witaminy w ciąży jest wyższe.

odzież do jogi

Odzież do jogi unikalny look i design

Na pierwszy rzut oka zajęcia jogi mogą wydawać się proste, statyczne. Wystarczy jednak spróbować, aby przekonać się, że: po pierwsze joga to wymagająca forma aktywności, po drugie… pozytywnie wciąga i uzależnia. Jest to jednak nałóg wyjątkowo dobroczynny dla ciała i ducha, a także okazja do skompletowania bardzo interesującej garderoby. Ubrania do jogi charakteryzują się bowiem świetną jakością i naprawdę efektownym wzornictwem. Komfortowe ubrania do jogi Strój do jogi musi spełniać pewne wymagania, aby był praktyczny, funkcjonalny, nie ograniczał swobody ruchów, a tym samym nie zakłócał specyficznej filozofii tego treningu. Joga  to nie tylko sekwencje ruchów, ćwiczeń, ale także „coś dla

Pedicure – zadbane stopy i letnie trendy

Jak zadbać o efektowny pedicure, co w tym sezonie będziemy malować na paznokciach.

Bóle miesiączkowe – przyczyny, przebieg, leczenie

Nawet najbardziej skuteczne leki i wiedza o tym jak złagodzić bóle miesiączkowe, nie zastąpią konsultacji i badań

Bieg, nordic walking czy spacer dla zdrowia?

Popularne formy aktywności są dostępne praktycznie dla wszystkich – spacer, bieganie i nordic walking.

Zielono mi… na zdrowie

Niepozorna zielenina to prawdziwa skarbnica witamin, minerałów i bogactwo wartości odżywczych

Kosmetyki dla mężczyzn – udane zakupy, skuteczna pielęgnacja

Kosmetyki dla mężczyzn zajmują mniej miejsca w drogeriach, ale jest to naprawdę szeroki i różnorodny asortyment

Z kuchni do drogerii – dobroczynne zioła w kosmetyce

Rośliny mają dobroczynny wpływ na skórę, dlatego znajdują szerokie zastosowanie również w kosmetyce.

Silna i kobieca – trening dla płci pięknej

Jak wiadomo wszem i wobec jestem zwolenniczką aktywnego wypoczynku. Dotychczas moja aktywność była dość spontaniczna, co oznacza, że dużo chodzę, chętnie spaceruję, biegam, jeżdżę na rowerze, korzystam często ze steppera, a także udzielam się fitnessowo. Mimo to zauważyłam, że są pewne, że tak powiem obszary, nad którymi trzeba się pochylić ze szczególną troską.

trening

Trening siłowy dla kobeit

Trening siłowy dla kobiet…?
Wspominałam już wcześniej o ćwiczeniach na brzuch i oczywiście plan wdrożyłam. Nie ukrywam, że sezon rowerowy i spacerowy natychmiast korzystnie odbił się na mojej sylwetce, wadze i kondycji, tym samym treningi na mięśnie brzucha przynoszą wymierne efekty. Ale na tym nie koniec moich sportowych planów na lato i na później. Ostatnio czytałam fajny wywiad z trenerem fitness, który bardzo mocno zachęcał kobiety do ćwiczeń siłowych. Sama doskonale wiem, że u wielu pań pojawia się natychmiast sprzeciw pod tytułem „O nie, bo będę wyglądać jak facet”. Przyznam szczerze, że też miałam takie obawy, dopóki nie poczytałam i nie dowiedziałam się więcej na ten temat.

Silna, a nie muskularna

cwiczenia

Kobieca siła

Myślę, że dla większości kobiet argumentem przemawiającym za ćwiczeniami z hantlami, ciężarkami, sztangą czy kettleball, jest fakt, iż trening siłowy co prawda stymuluje rozwój tkanki mięśniowej, ale jednocześnie bardzo skutecznie redukuje ilość tkanki tłuszczowej. A czyż nie o to chodzi większości ćwiczących kobiet? Warto jednak wiedzieć, że taki trening nie grozi nam utratą kobiecych kształtów, ponieważ organizm kobiecy nie wytwarza takiej ilości testosteronu, aby mięśnie i ciało kobiety stały się naprawdę masywne, muskularne,

workout

Pompki to jest to!

Pracuję nad ładnymi ramionami
Pokrzepiona tą wiedzą postanowiłam wziąć się solidnie za bary z… ramionami. Póki co nie narzekam, ale wiem, że akurat ten fragment kobiecego ciała szybko może stać się niezbyt atrakcyjny, a jędrne ramiona zamienią się w wiszące motylki albo tzw. pelikany. Skoro nie muszę obawiać się muskulatury i ramion pływaka, bardzo chętnie dołączyłam do swoich codziennych aktywności trening z hantlami. Szczerze przyznam, że już po pierwszych tygodniach ćwiczeń na biceps, triceps, mięśnie klatki piersiowej i ramion, widzę bardzo miłe dla oka efekty. Poza typowym treningiem z obciążeniami wykorzystuję również ćwiczenia typu bodyweight, oparte na ciężarze własnym. Pompki w różnych konfiguracjach mogą naprawdę dać się solidnie we znaki…


Zdjęcia: womensfitness.co.uk, fitlifestyle, pinterest, shutterstock

About The Author

Reply