Witaminy w ciąży i w okresie karmienia piersią

Zbilansowana dieta oraz odpowiednia suplementacja mają zapewnić niezbędne składniki mineralne oraz witaminy w ciąży.

O rety przytyłam… czyli poświąteczny detoks

Poświąteczny detoks można zacząć od ożywczego koktajlu, który stymuluje metabolizm

Zrób to sam, czyli maseczki domowe

Domowe maseczki bazują głównie na tym, czego używamy w kuchni

Za pięć dwunasta, czyli maseczki przed Sylwestrem

Warto zastosować odpowiednie maseczki, dobrze dobrane mogą naprawdę zdziałać cuda

Ból w plecach, problemy z kręgosłupem – kto ich nie zna…?

Statystycznie co drugi Polak narzeka na problemy z kręgosłupem

Jak nie zwariować przed świętami? Jak się nimi cieszyć…

Przypomnij sobie dlaczego lubiłaś święta jako dziecko

Karp – nie tylko od święta

Karp, ryba jadana głównie podczas świąt, nie musi wcale być jedynie wigilijnym daniem

Skuteczny i przyswajalny magnez z witaminą B6

Magne B6 – optymalne połączenie magnezu z witaminą B6.

Cukrzyca u kota – jedna z częstszych chorób endokrynologicznych

Cukrzyca, według obowiązującej definicji WHO, jest chorobą (a właściwie grupą chorób o złożonej etiologii) związaną z niedostatecznym wytwarzaniem i/lub działaniem insuliny oraz stanami hiperglikemii. Cukrzyca pierwotna obejmuje typy 1 oraz 2. U kotów stwierdza się, że jest to jedna z najczęściej występujących chorób endokrynologicznych. Co więcej, liczba zachorowań kociaków na cukrzycę stale wzrasta. W latach 60. i 70. ubiegłego wieku, odsetek kotów zmagających się z cukrzycą wynosił jeden przypadek na 1500. Lata 90. to już jeden przypadek zachorowania, na 250 kotów. Cukrzyca u kota staje się zatem dużym problemem dotyczącym całej populacji. Co powoduje cukrzycę u kota? Zaburzenia funkcjonowania trzustki

Domowe sposoby i skuteczny syrop na kaszel dla dzieci

Skuteczne sposoby oraz dobry syrop na kaszel dla dzieci to swoisty niezbędnik każdego rodzica

Silna i kobieca – trening dla płci pięknej

Jak wiadomo wszem i wobec jestem zwolenniczką aktywnego wypoczynku. Dotychczas moja aktywność była dość spontaniczna, co oznacza, że dużo chodzę, chętnie spaceruję, biegam, jeżdżę na rowerze, korzystam często ze steppera, a także udzielam się fitnessowo. Mimo to zauważyłam, że są pewne, że tak powiem obszary, nad którymi trzeba się pochylić ze szczególną troską.

trening

Trening siłowy dla kobeit

Trening siłowy dla kobiet…?
Wspominałam już wcześniej o ćwiczeniach na brzuch i oczywiście plan wdrożyłam. Nie ukrywam, że sezon rowerowy i spacerowy natychmiast korzystnie odbił się na mojej sylwetce, wadze i kondycji, tym samym treningi na mięśnie brzucha przynoszą wymierne efekty. Ale na tym nie koniec moich sportowych planów na lato i na później. Ostatnio czytałam fajny wywiad z trenerem fitness, który bardzo mocno zachęcał kobiety do ćwiczeń siłowych. Sama doskonale wiem, że u wielu pań pojawia się natychmiast sprzeciw pod tytułem „O nie, bo będę wyglądać jak facet”. Przyznam szczerze, że też miałam takie obawy, dopóki nie poczytałam i nie dowiedziałam się więcej na ten temat.

Silna, a nie muskularna

cwiczenia

Kobieca siła

Myślę, że dla większości kobiet argumentem przemawiającym za ćwiczeniami z hantlami, ciężarkami, sztangą czy kettleball, jest fakt, iż trening siłowy co prawda stymuluje rozwój tkanki mięśniowej, ale jednocześnie bardzo skutecznie redukuje ilość tkanki tłuszczowej. A czyż nie o to chodzi większości ćwiczących kobiet? Warto jednak wiedzieć, że taki trening nie grozi nam utratą kobiecych kształtów, ponieważ organizm kobiecy nie wytwarza takiej ilości testosteronu, aby mięśnie i ciało kobiety stały się naprawdę masywne, muskularne,

workout

Pompki to jest to!

Pracuję nad ładnymi ramionami
Pokrzepiona tą wiedzą postanowiłam wziąć się solidnie za bary z… ramionami. Póki co nie narzekam, ale wiem, że akurat ten fragment kobiecego ciała szybko może stać się niezbyt atrakcyjny, a jędrne ramiona zamienią się w wiszące motylki albo tzw. pelikany. Skoro nie muszę obawiać się muskulatury i ramion pływaka, bardzo chętnie dołączyłam do swoich codziennych aktywności trening z hantlami. Szczerze przyznam, że już po pierwszych tygodniach ćwiczeń na biceps, triceps, mięśnie klatki piersiowej i ramion, widzę bardzo miłe dla oka efekty. Poza typowym treningiem z obciążeniami wykorzystuję również ćwiczenia typu bodyweight, oparte na ciężarze własnym. Pompki w różnych konfiguracjach mogą naprawdę dać się solidnie we znaki…


Zdjęcia: womensfitness.co.uk, fitlifestyle, pinterest, shutterstock

About The Author

Reply